neljapäev, 16. september 2021

Jeff Kinney "Ühe äpardi päevik: Greg Heffley päevaraamat"

"Ühe äpardi päevik" räägib poisist, kelle nimi on Greg. Ta on väga naljakas. Tal on suur vend Rodrick ja sõber Rowley. Sellel raamatul on üle kümne osa ja sellest on tehtud kolm filmi. Mina olen lugenud viit osa ja kõik on mulle meeldinud, sest nad on naljakad ja lõbusad. Filmid on ka väga naljakad nagu raamatki.
Marek

See raamat ei meeldinud mulle väga, sest peategelasel läks koguaeg kõik halvasti ja mulle ei meeldi sellised raamatud, kus inimestel halvasti läheb. Samuti olid sündmused raamatus üpris igavad ja jutt ei jõudnud lõpuks kuhugi välja. Ainuke asi, mis mulle selle raamatu juures meeldis oli raamatu kujundus, sest see oli väga erinev sellest, mis enamikel raamatutel. Siiski ei muuda kujundus raamatu sisu ja raamat jäi minu jaoks ebameeldivaks. Samas paljudele see raamat ka meeldib, sobib neile kes naudivad seda, kui teistel inimestel läheb halvasti ja kellele tundub see isegi naljakas. Minule see raamat ikkagi ei meeldinud ja ei soovitaks seda väga lugeda.

Helena

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar