esmaspäev, 3. oktoober 2022

Andrus Kivirähk "Limpa ja mereröövlid"

See raamat sobib neile, kellele meeldib limonaad. See raamat räägib Limpa perest ja mereröövlitest ning nende seiklustest. Mulle meeldis see raamat, sest Limpa on äge tegelane. 
 Aleksa 

Mulle meeldis see koht kus lapsed rääkisid voodis tondijutte. Mulle meeldis selline nõiajutt, kus ühel õhtul lendas üks nõid aknast mööda. Ta nägi üht meest kes ajas habet ja see nõid nõidus tal käe kangeks nii, et ta ei saanud habemeajamise masinat oma pea juurest ära ja ta kraapis endal pea maha.
Eva Anette

Mulle meeldis laev, millega padi, tekk ja lina sõitsid. See oli tegelikult titevoodi. Padi röövis Limmo oma voodist ära ja võttis ta oma laevale madruseks. Padi arvas, et laiskloom on papagoi. Mulle meeldis, et Limpa jõi nii palju limonaadi, et Limmo ja Limma ei saanudki midagi. Ma ei karda enam kummitusi. Kummitused on tegelikult vanad voodilinad. Mängisime vennaga mereröövleid. Tema oli kapten Padi ja mina olin Limmo, kes kinni võeti.

Kathy Carmela

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar