esmaspäev, 2. september 2019

Andrus Kivirähk "Kaka ja kevad"


See on väga huvitav ja naljakas raamat. Seal on palju erinevaid lühikesi jutukesi, mis kõik on väga naljakad. Selles raamatus on väga toredad ja sõbralikud tegelased. Mulle väga meeldis jutuke “Kirju koer”, kus koera karvad muutsid värvi. Talvel tulid maha ja kevadel tärkasid uued pehmed rohelised karvakesed.
 Henri Allas

Mulle meeldis Andrus Kivirähki raamat “Kaka ja kevad” sellepärast, et igas loos oli omamoodi krutski sees. Igas loos on mõni ebatavaline või naljakas tegelane, näiteks on seal rääkiv kakajunn, kohutav urisev näts, muna hauduvad sokid, mereröövlist lusikas, väike puuks ja kalade presidendiks valitud kinnas. Andrus Kivirähk oskab täiesti tavalised olukorrad muuta fantaasiarikkaks südmuseks. Ühes intervjuus rääkis Andrus Kivirähki ema, et juba väikse poisina oli Andrusel väga elav kujutlusvõime. Selle asemel, et teiste lastega õues mängida, võis Andrus terve päeva üksi “Reis ümber maailma” mängida. Tal oli mõeldud kõigile 16-le mängunupule oma tegelaskuju. Küllap sellepärast ongi tema raamatutegelased nii värvikad. Minule meeldivad ka Heiki Ernitsa joonistused, mis minu arvates sobivad raamatu lugudega kokku.
See on väga lahe lugemine!
 Marta Needo

“Kaka ja kevad” on väga naljakas raamat. Selles on palju erinevate tegelastega kevadest talveni. Raamatus oskasid rääkida nii loomad kui ka asjad. Lood olid väga lõbusad ja lühikesed. Juba lugude pealkirjad olid väga naljakad. Mulle meeldisid kõik lood, eriti lugu pealkirjaga “Väike puuks”.
 Kädily Muru 

Ma soovitan seda raamatut teistele, sest see on väga põnev ja naljaks raamat. Mulle meeldis see raamat väga palju. Mulle meeldis kõige rohkem loll jope.
Romet Vahter

“Kaka ja kevad” on üks lahe raamat. Seal on naljakas lood ja ma soovitaksin seda raamatut tervele oma klassile.
 Laura Liisa Pullmann 

See oli naljakas raamat.
Sven Stebastian Aria

Et seda raamatut loeks iga laps, kellele meeldib palju lugeda. Seal on erinevaid lugusid. Näiteks on üks poiss, kelle koer ühel päeval muutub värviliseks. See raamat räägib ka sellest, kuidas Madli pinginaabrilt nime, siis Madli pinginaaber vastas: „Madli vanaema”. Seal on naljakad, toredad jutud. Lugege kindlasti Andrus Kivirähki raamatuid.
Kristelle Otto

Mulle meeldis see raamat, sest seal oli palju naljakaid asju, näiteks kõrbes oli jõulud ja jõuluvana tuli kohale, või siis et kass oli jõuluvana, kinkis kõigile asju, mis meeldisid kassidele.
Johanna

Kõige rohkem meeldis mulle jutt "Omatehtud kotlet". Koer pidas emadepäeva ja tahtis oma emale kotleti teha. Mulle meeldis see, et ta tahtis oma emale kingi teha ja et see kink emale meeldis. Ma sain päris palju naerda raamatut lugedes ja lahe oli aega veeta.
Eva Anette

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar