neljapäev, 14. september 2023

Kadri Hinrikus "Katariina ja herned"

See oli väga lõbus ja tore raamat, sellega ei hakka igav ja sobib ka väiksematele ettelugemiseks. Raamatus olid lood tüdrukust, kes veetis terve suvevaheaja koos Martini ja naabritädi Aliisiga. Koos võtsid nad ette palju põnevaid seiklusi. 
 Saskia
 
Mina soovitan raamatut “Katariina ja herned”. Raamatu autor on Kadri Hinrikus. Ma soovitan seda raamatut sellepärast, et see oli väga õpetlik. Kuid mitte ainult õpetlik vaid ka niisama lugemiseks tore. See raamat tekitas tunde, et sa pole kunagi üksi.
Mõne raamatuga on nii, et läheb lugemisega kauem aega, sest see on raskema sisuga, aga selle raamatu lugemisega läks vähe aega. Seega ma lugesin seda raamatut mitu korda. Minu jaoks oli selles raamatus nii kurbust kui ka rõõmu. Igav seda raamatut lugedes ei hakanud. Soovitan seda raamatut kõigile!

Loore

Ma soovitaksin seda raamatut sellepärast kuna see oli põnev. Ja sellepärast kuna Katariina oli väga julge ja hakkaja, sellepärast tal igav ei hakanud. Ja veel, et Katariina oli väga tore tüdruk ja ta oskas ka veel hästi ronida.

 Birgit

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar