neljapäev, 16. september 2021

Felicity Brooks "Minust saab naine"

Seda raamatut oli väga huvitav lugeda, sest see on faktiraamat, aga vahepeal olid seal küsimustikud ning mõttemullid või hoopis mingid testid. Minu parim sõber soovitas seda raamatut mulle ning mul on väga hea meel, et ta seda tegi, sest see on väga huvitav raamat ja mul on kindlasti vaja elus hiljem neid fakte, mida ma sealt olen lugenud. Ma soovitaks seda raamatut pigem tüdrukutele, sest see raamat räägib kehatujust, päevadest, stressist ja kõigest sellest, mis tüdrukutega toimub. Muidugi seal on ka natuke poiste kohta, aga pigem oleks see raamat parem tüdrukutele. Nii et kui teil on probleeme või midagi muud, siis alati võib vastuseid saada siit raamatust „Minust saab naine”.

Emilia

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar