kolmapäev, 22. september 2021

Hugh Lofting "Doktor Dolittle"

See raamat oli ühest doktorist, kes oskas loomadega rääkida. Ta sai teate, et Aafrikas on ahvide haigus ja ta peab minema neid ravima. Kui doktor kodu poole teele asus, kohtas ta mereröövleid. Ta võttis nende laeva ja põgenes, mereröövlid jälitasid teda ja kukkusid siis merre. Nad lubasid, et ei tapa ega röövi enam. Doktor ja loomad leidsid alt kajutist poisi, kes nuttis , sest ei leidnud oma onu. Kui poiss kirjeldas oma onu, otsisid nad onu üles ja doktor sai linnapealt uuri ja kuldse kaelarihma. See raamat tekitas toredaid mõtteid ja meeldis mulle, sest mulle meeldib põnevus. Ma soovitan seda kõigile. 
 Sten Richard

Parim raamat loomaarmastajale! See oli kõige parem raamat mida olen siiani lugenud. Super teos! Soovitan raamatut kõigile loomasõpradele! Raamatut on ka väga lihtne laenutada - seda on paljudes raamatukogudes!
Elis

Raamat rääkis doktor John Dolittle´ist, kes elas väikeses linnas nimega Puddelby-on-the-March koos oma õega. Õde Sarah Dolittle oli majapidaja. Selles väikeses linnas tundsid kõik doktorit nägupidi. Ta oli ikkagi ainus Puddelby dr.med. Talle meeldisid kohutavalt loomad. Tema maja oligi ainult loomi täis! Ja siis ühel päeval ütles tema sõber talle: "Sa pead loomaarstiks saama!" Dolittle saigi loomaarstiks ning oskas isegi loomade keelt! Doktoril tuli rahaprobleeme, pidi Aafrikasse minema, pidi kaks korda vanglas olema ning sundis mereröövleid põllumeesteks hakkama. Mina soovitaksin seda raamatut neile, kellele meeldivad loomad.
Michell

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar