kolmapäev, 11. september 2019

"Eesti õpilaste üleloomulikud kogemused"

Valisin selle raamatu, sest see on laste jubedatest kogemusest. Mulle meeldivad sellised raamatud! Selles raamatus on palju meie eakaaslaste läbi elatud kogemusi ja jutte. On ka natuke seda, mida nad väiksena kartsid. Seal on kaitseelemente, mida lapsed kasutavad. Ufodest, kummitustest on seal juttu. Vaimude väljakutsumisest ja tagajärgi ning hoiatusi. Raamatus on 120 lehte ja mulle see pikk ei ole. Mõni koht tekitas hirmu! See raamat on igat pidi äge ja olen ülirõõmus, et selle teie raamatukogust sain! Mul endal on ka mõni selline kogemus ja sellepärast oligi põnev lugeda teiste omi.
Seda raamatut soovitan ma kõigile ja mõni lugu kippus ka naljaks minema! Seal oli palju asju: hirmutamisega seotud koleolendid, meedia ja üleloomulikud uskumused jne.
Loodan, et teistele lugejatele see raamat meeldis!

 Brenda Regina

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar